داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام
داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام

دلی سی

-الو بویورون 

- سالام جانیم  

- سالام خانیم من سیزین هاچان جانیز اولدوم؟ هاچاندان بئله موحبتلی اولوبسوز؟

- او نه سؤزدو؟! سن اوللدن ائله منیم جانیم اولوبسان، دوغولاندا منیم جانیم اولماق اوچون دوغولوبسان. من دونیایا گلنده، یانی هله گلمه میشدیم سنی رویالاریمدا گؤروردوم. 

- خانیم ائله بیل سیز دوغرودان قاتیب سیز. ائله دانیشیرسیز گؤرن دئییر سندن من نئچه ایللردی بیرگه یاشامیشیق، ارلی آروادلار کیمی داورانیرسان. یاواشلات گؤرک سیز هله نه ایستی ییرسیز. نه تئز بئله خالا اؤلوبسوز. بیر ده من دئدیم بلکه ایشینیز وار مندن بئله تئزدن زنگ آچیبسیز.  

- ووی به منیم جانیم نییه بئله؟ من سنه جان دئمه ییم نه دئییم! تکجه سیزه یاراشان سؤز منیم جانیم اولماقدیر. من جانیم یاخشی تانییرام، جانیمدان باشقا بیر سؤزله سنی چاغیرانمارام. گؤیه گئدسن یئره گلسن بیرجه بو دونیا سنله منه جان وار او دا من سنین جانین، سن ایسه منیم جانیم اولماقدیر. قاچاق یولوموز یوخدور جانیمین جانی. 

- یاواش باجی، بیر آز یاواش او قدر جان جان دئدینیز، جندک ایییسی بورالاری قوخولدوب، نئچه لیتر عطیر ایسته ییر بو جندک قوخوسونو بوردان قازدیرا، باغیشلا خانیم من بئله ادبسیز دانیشیرام. توبورجه ییی بوغازیودا اوتسان بیر آز دینجله بیلرسن، گؤزلریوی بیر دامجی یوم بلکه بئینین آراملاشا. بیر ده سن دئیین سؤزلری بیری ائشیتسه ایکیمیزه ده یاخشی اولماز، یان یؤوره ده اولان قالان اعتیباریمیزدا الدن گئدر. من سیزه حؤرمتیم وار آنجاق بو حؤرمت او زامانا کیمین دی کی منیم آیاغیما دولاشمییاسان، دولاشیبسان حؤرمت سینیب هر نه آرامیزدا وار آرادان پوزولوب گئدر. من فیکر ائله میرم سیزینن ائله داورانمیش اولام کی سیزده بو حیس یاراناکی من سیزین جانیزام. 

- جانننننننننیییم، نییه باش-باشا قویورسان، سن منیم جانیم اولماسان کیمین جانی اولا بیلرسن آخخخخخخییییی! من سنه جان اولماسام کیم سنه جان اولاجاق. 

- باغیشلایین خانیم منیم ایشیم وار، ایش یئرینده اوزومه سؤز گلر، تیلفونو بوندان آرتیق مشغول ساخلایا بیلمرم، سیز ده گئدین مورخصی آلین ائوینیزه گئدین اوزانین، دینجلین. ائله بیل ایشین چوخلوغو سیزی یوروب. باغیشلایین تلفونو، سیزین جاوابینیزی آلمادان کسیرم.  

اوغلان تئلفونون دسته یینی یئرینه قویدو.  

اوغلان اؤز-اؤزونه دوشونوردو زامانا نئجه خاراب اولوب، ایندی کی قیزلاردا حیا آثاری  دئیه بیر شی یوخدو، ایسته دیکلرینی گؤرورلر. بیر زامان قیزلارین آروادلارین حوجب حایالاری وارایدی، ایندی حوجب حایادان سؤز صؤحبت ده قالماییب ، چوخدا بو سؤزلردن دانیشاندا آدامی دالی یا قالمیش سانیرلار، سانماقلاری جهنم دیبی بودور دانیشمازکی هئچ سؤزون آچماز بونلار آدامی اینجیتمیر، بیردن بو سؤزلر آدامین اؤز آیاغین توتاندا لاپ تب-درجه دن چیخماق واجیب اولور کی هئچ، سی سی یو دا یاتماق دا گرکلی اولور. یا گرک دوستاقدا یاتاسان یا دا سی سی یو دا. قدیم قیزلارین اؤرکلرینده سؤزلری اولسایدی دا آغیزلارینا گتیرمزدیلر، گتیربن آبیرلاری سو یئرینه جالانیب تؤکولوب آخاردی، آخاربن چایا سئله چؤنوب هر یئره سیچرایاردی، قیز ائله اؤنون سئلینده بوغولاردی.  

اوغلان یان-یؤوره سینه گؤز دولاندیریردی، جیغالا تاپیب، اونو آلیشدیریب دریندن سومورا، بورنوندان توستونو بوغلارینین آراسیندان ائشییه اؤتوروب آردیندان ایکی دنه سینه دن اؤسگوره، بوغازیندا اولان خیلتلاری سسینن یئره توپوره. 

هر یانا گؤز دولاندیردی، جیغالا تاپا بیلمه دی، گؤره سن به بو جیغالالاری هارا قویوب، کیشی نین جیغالاسی اولماسا نئجه اونا کیشی دئمک اولار، قدیمدن دئییب لر، کیشینین قره پولو جیبیندن،  جیغالا قوخوسو اؤستوندن اسگیک اولماز. اللرینی اوزاتدی بوغلارینی بیر تومارلییا، الی بوشا گئتدی. "نئجه یانی به بو بوغلارا نه اولوب" اؤزونو آینادا گؤردوکده، اللری تیتره مه یه دوشدو. قیزینان اوغلانین فرقین گؤره بیلمیردی، کیم بو اویونو اوغلانین باشینا گتیرمیشدی، بیلمیردی. ایندی نئجه ائوه گئده بیلردی، گرک دایاناردی هریئر قارانلیقلاشاندان سونرا ائولرینه گئدردی، قیرخ گئجه گونونز ده ائوده قالسایدی، اوزونون توکلری آنجاق ائینی یه بیلردیلر. بورگلنمیش  اللرین آلتیندا گیزلنمیش دوداقلارینان دانیشا بیلمیردی، ائله دوشونوردو؛ بیر بئله اؤزده دئییشیکلیک اینسانی زامان سوره سینده ایچریدن ده دئییشدیره بیلر کی هئچ سسینده ده ایز قویا بیلر. گؤره سن هاچاندان بئله بیر گونه دوشموش دور یادینا گلمیردی.