داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام
داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام

گئنیش باخمالی‌ییق

   یان-یؤوره‌میزده اولوب-کئچن بوتون اولای‌لار، وارلیق‌لار، نسنه‌لر و ... چئشیتلی آچیلاردان باخیلیر. هرکس گؤردویونه اینانیب، اونلاری آچیق‌لاماقدا اینادیق‌لارینین اوست‌لرینده دیرنیب، بیر آددیم دالی چکیلمیر. بئله بیر گؤروش‌لرین اوست‌لرینده سرت دایانماق سون اون‌ایللیک‌لرده چوخ آزالیب. دونیادا باشقا گؤروشده اولان‌لاری دا گؤرمک‌ایسته‌ین‌لر چوخالیب. هر نه‌یه آغ-قارا باخماقدان دونیا اوزاق‌لاشماغا چالیشیر. البت بو اوزاق‌لاشماق اینانج‌لاریندان اوزاق‌لاشماق دئمک‌دئییل. باشقا یؤنلری نظره آلاراق اؤزلری گؤردوک‌لری آچینی یایماغا چالیشیرلار.  

    بو سوره‌ج فیکیر یارانان یئرلرده اولوب، آنجاق اوچونجو دونیانین فیکری آلانلارا گئج قاتیلماق‌لاریندان اؤترو، سورونلارین اوستونده چئوره‌لی باخماق‌لار دا آز اولوب. داها دوغروسو چئوره‌لی باخمایان‌لار آز اولوب‌لار. اونا گؤره ده هر کس باشقاسی‌نی اونون گؤروشونده اولمادیقدا اینسان‌لیق دوشمانی‌کیمی او آداما توخونوب.  

آغ-قارا گؤروشلر دالی‌سی توتولوب. گئنیش باخماق سؤزو اورتایا گلسه‌ده بئیین‌لرین گئنیش باخماغا چیخارلاری اولماییب.  

نظرات 2 + ارسال نظر
اولکر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://ucqar.blogfa.com/

سلام

خطابیزدان بللیدیر کی تانیش اولمالییق آنجاق منیم قیسراق حافیظه مه باغیشلایارسیز سیزی تانیمادیغیمی!
آنجاق بو سیته یه گلمه ییم چوخ یاخشی اولدو و آرتیق باش چکمه لی یم ده گلن گونلرده!
یاشایین

سالام
اولکر خانیم خطا سیزدن دئییل، من ده سیزی یاخیندان تانیمیرام، آنجاق شئعرلرینیزله تانیشام. سیزی ده ساغ اولون

ائیواز پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://cobanyildizi.blogfa.com

شماره 29 ماهنمامه بایرام اول آذرماه توزیع می‌شود
بایرام یازیلان سؤز یادگاردیر
شماره 29 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری بایرام که هم اکنون به چاپ رفته است، اول آذرماه در استان زنجان توزیع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند در این شماره نشریه مطالب متنوع و مفیدی را مطالعه نمایند. چهار صفحه این شماره به خشک شدن دریاچه ارومیه و تاثیرات آن بر منطقه اختصاص یافته است که در این موضوع علاوه بر مصاحبه با نمایندگان زنجان در مجلس و رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان، اخبار و اظهار نظرهای وسئولان سایر استان‌ها نیز آمده است.
آشنایی با اورهان پاموک برنده نوبل ادبیات از تورکیه، ارمنستان اسرائیلی در قفقاز، مهرها و توتم‌های تورکان اوغوز، از جهان مطالعات تورکی، طرفداری از حقوق زنان، مصاحبه با رامیز قلی اف و حامد ماکویی و ... از دیگر مطالب این شماره ماهنامه بایرام هستند.
با توجه به اینکه این نشریه فقط مجوز توزیع در استان زنجان را داراست دوستان و علاقه‌مندان خارج از حوزه استان زنجان و کسانی که به روزنامه‌فروشی‌ها دسترسی ندارند می‌توانند با آبونه شدن در نشریه، ماهنامه را به موقع دریافت نمایند. برای این کار کافی‌ست مبلغ 10 هزار تومان را به حساب 0301976995002 سیبا بانک ملی به نام علی محمدبیانی (مدیر مسئول) واریز کرده و نام و نام خانوادگی را به همراه آدرس دقیق پستی از طریق پست و یا فاکس به دفتر نشریه ارسال نمایند.
آدرس دفتر نشریه: زنجان- دروازه ارک- خیابان بسطامیان- روبروی اداره پست- پلاک8
تلفکس: 5269895-0241
e-mail: bayramzangan@gmail.com

بایرام آدی دا، اؤزو ده گؤزل دیر.
چوخ سئوینیریک، بایرام آدلی درگی‌نی آلدیغیمیزدان.
ائیواز سنی ده یاشا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد