داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام
داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام

داریخان من اولدوم، داریخیلان اونلار

   ائودن اوزاق‌لیغی اوزاقلیغین ایلک گونلری ایله آیلاریندا سئویردیم دئسم یالان دئمه‌میشم. ائله بیلیردیم اوزاقدا قالدیقدا منه داریخان‌لار چوخ اولاجاق، من ده ائوه گلدیکده سورومسوز اولدوغومون دادینی چیخاراجایام. نئچه گونلوک اولدوغومدا ایلک آیلارلا ایل‌لر، یاخین‌لاریمی تاپیردیم بیر اولوردوق. اوزاقدا اولماغیم اوزانلادیقدا، اوزاقلاشدیغیم آداملار، اوزاقلیغیمیزا آلیشمیش‌دیلار. اوشاقلیق یولداش‌لار یادلاریندا قالان‌لار تکجه اوزاقدان اوزاقا سوراغیمیزی توتوردولار. باشقا تانیش‌لار دا، اولمادیغیمیزا اینانمیشدیلار. ازدیریلمه‌یین یئرینه یادیرقانمیشدیق. 

 

   قوهوم‌لار دا یاواش-یاواش یاددان چیخاریردیلار. اونلاردا اولمادیغیمیزا آلیشیب، دوزن‌لرینی ده‌ییشدیرمیشدیلر. تکجه اؤز ائویمیزدن سوراغیمیزی توتان وار ایدی. اونو دا گئنه سورملو کیمی یوخ، بلکه بیر ائولاد و قارداش کیمی. منه داریخانلارین یئرینه من اونلارا داریخدیم. اوزاقدا اولدوغوم اوچون هئچ ایشده اؤزوم بئله اؤزومه گووه‌ننمه‌دیم. بیلیردیم بیر ایش اولسا من اورا چاتانا، ایش ایشدن کئچه‌جک. اوزاق یول گئتدیـییم اوچون یورقونلوق جانیمدان چیخماغا بیر گون چکه‌جک. اوزاق یول‌لار گووندیـییم آداملاری مندن اوزاقلاشدیردی. من آیریلیب اونلارین بیرلیکده قالدیق‌لاری اوچون، داریخان من اولدوم، داریخیلان اونلار. ماراقلی‌سی بو ایدی اونلار داریخدیغیما دا گوونن‌میردیلر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد