داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام
داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام

اؤزگه بیزلر

   بیز بیرینجی شخص جمعین گؤرسه‌دیر. بیز؛ من‌لر ییغیشیب "بیر" اولان واقت یارانیر. بیرلردن یارانان بیز، بیر تکجه من‌لرین توپلامین یوخ، بلکه توپلو من‌لردن یارانان بیری گؤرسه‌دیر. توپلو من‌لردن یارانان بیزده بوتون بیرلرین اؤزل‌لیک‌لریندن بیر شئی‌لر واردیر. عئینی واقت‌دا بو بیز، تکجه بیر منین اؤزل‌لی‌یین داشیمیر. تکجه بیر منین اؤزل‌لی‌یینی داشی‌یان بیز، بیز یوخ بلکه من دیر. من ایله بیزین ده‌یه‌رین اؤلچه بیلسک گؤره‌ریک کی، بیزین ده‌یه‌ری من‌لرین تک-تک اؤلچولرینین توپلو‌سونون ده‌یه‌ریندن چوخ اولور. داها دوغروسو من‌لری آیری-آیری اؤلچوب، توپلامینین ده‌یه‌ری، من‌له‌رین توپلوسون بیر یئرده اؤلچولن ده‌یه‌ریندن آز اولور. البت یوخاریدا دئدی‌ییمیز، من‌لرین اؤزل‌لیک‌لرینین ده‌ییشیلمه‌دیـیی واقت اولور. ها بئله، بیزین ده بیز اولدوغو واقت اولور.   

 

   آمما هردن بیزی ائله تعریف‌له‌ییرلر کی، من‌لرین اؤزل‌لیک‌له‌رینی داشیمیر. داها دوغروسو بو بیز تعریف‌له‌نن بیز، بیزیم من‌لرین یوخ، بلکه باشقا من‌لرین بیزی اولور. باشقا من‌لرین بیزینی، بیز اولا بیلن من‌لرین بیزینین یئرینه قویاندا گؤروروک کی بیر بیزلرایله اوزله‌شیریک، هره‌سی آیری بیر بیز و بیزه، سیز دئین‌لرین بیزلرینی داشی‌یانی اولور. بو اؤزگه بیزلرین ایچیندن، اؤز بیزیمیزین ایزینی تاپماق، هردن چوخ چتین اولور!!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد