داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام
داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام

من

  من؛ 

     بیرلیکده  نه اولدوغونا باخاق. هر بیر من آشاغی‌کی‌لارلا گؤره بیلمه‌دیـییم بیر چوخ باشقالاریندان اولوشوب-یارانیر.    

  من‌لری یارادان‌لار:  

 

    آنا، آتا، قیز -اوغلان اولدوق‌لاری، دوغولان چاغی من‌له‌ره چاتان اؤزل‌لیک‌لر{فونئتیپ اؤزل‌لیک‌لری(دری رنگی، گؤزل‌لیک چیرکین‌لیک، گؤز رنگی، ساچ رنگی، اوجا بویلو-آلچاق بویلو، جیلاز‌لیق، یوغون‌لوق..)،  ژئنئتیک اؤزل‌لیک‌لر(ساغلام‌لیق، خسته‌لیک...)، دوغولان یئر، دوغولان عاییله دورومو{ساوادلی-ساوادسیز، وارلی-کاسیب، کندلی(باغ-باغات‌لی، قورو، اکین‌چی، مال-داوارچی...)-شهرلی(کیچیک شهر، بؤیوک شهر، باش‌کند..)-ائلات(یاری ائلات، کؤچری، اوتوراق)، ایلگی قوران، ایلگی‌لنمه‌ین، سس‌لی-سس‌سیز، چوخ سایلی، تک عاییله‌لر...}، دینه باغلی‌لیق{ موسلمان( شیعه، سوننی، گؤرن...)، خیریستی‌یان، یاهود، باشقا دین‌لر، دین‌سیز،}، هاوا دورومو(ایستی، سویوق، بورکو)، یئر دورومو(داغلیق، آرانلیق، دریا‌لیق، چای‌لیق، بوزلوق...)، یئمک دوروملاری(یئییم‌جیل، اورتا یئیه‌ن، آز یئیه‌ن، آجلیق دورومدا اولان‌لار)، گئیینمک طرزلری، دب‌لر.... 

 

  من‌لری اولوشدورانلار: 

  سوسیال دوروم‌لاری،  اوشاق‌لارین سای‌لاری ائولرده، کیشی-خانیم-ائشیت آغیزلی ائولر، یولداش‌لار، ده‌یه‌رلر، توپلومون دورومو، دونیادا اولان دوروم‌لاری، قونشولارلا موناسیبت‌لری، قونشو اؤلکه‌لر‌له موناسیبت‌لری، اولدوغو یئرلرین بیر توپلوملو یا نئچه توپلوملو اولمالاری، توپلوم‌لارین بیر-بیرلرینه گؤروش‌لری، کؤچری اولوب-اولمادیق‌لاری، بؤلگه‌یه باغلی‌لیق‌لاری، دونیایا باغلی‌لیق‌لاری، آلیشقانلیق‌لاری، اولاغان اوستو دوروم‌لاری، دوولت‌لرین بیچیم‌لری، نئچه دیل‌لی اولدوق‌لاری، هانسی دیلده ائییتیم آلدیق‌لاری، هانسی مکتبه باغلی اولدوق‌لاری، کیم‌لرله تانیش اولدوق‌لاری، موسیقی آنلاییش‌لاری، هونر باغلانتی‌لاری، ... 

  

   یوخاریداکی‌لارین هره‌سی‌نی ان آزی ایکی دوروملو نظرده توتساق، بیر منین تیکرارلانماسی تاریخ بویو  اولماز دیر. تاریخ بویو بیر من، اؤزونو تیکرار ائله‌یه بیلمه‌یه‌جک. هر بیر من اوچون باشقالاری بوتونلوک‌له باشقا بیر من اؤزل‌لیـیینده سن‌دیرلر. تیکرار اولونماز من‌لر، توپلومدا یاشاماق‌لاری اوچون، من‌لیک‌دن سونرا، بیزلرینی ده یاراتمالی‌دیر. هر بیر منین چئشیتلی بیزلری اولور. بو بیزلر ‌ده، او منی یارادیر. بلکه بیری تاپیلا دونیادا موجرد اولاراق اؤزونو تک من تانیت‌دیرا، آنجاق اونون تانیت‌دیرماسی تکجه اؤزونه کئچرلی‌دیر.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد