داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام
داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام

‌‌‌‌‌‌من باری دونیانی دوشونوم

  یاشادیغیمیز چاغدا دونیا منی دوشونه بیلمیر. دونیانین دوشونه بیلمه‌دیـیی مندن آسیلی‌دیر یوخسا اوندان بیلمیرم. دونیا منی دوشونمه‌دیـییندن اؤترو من ده دونیانی دوشونمک‌دن چکیلیرم. من دئییرم دوشونسون، دوشونمور جهنمه-گؤرا. نه‌قدر بو دونیایا فیکیرلشیرم داها چوخ سینیرلنیرم. هر دن ده سؤز گلیشی بیر سؤز آتیرام، بلکه منی دوشونه بیله، دوشونمور کی هئچ داها چوخ کوسور. من محبتلی سؤزدن باشقا بیر سؤز دانیشمیرام!. دئییبلر "محبتدن مرض اسگیک‌دیر" دوز دئییب‌لر. ایکی الیمی بالا بولاییب سوخورام بوغازینا، دئییر سن منی بوغماق ایستی‌ییرسن.  

  هر گون سووشور دونیا داها چوخ مندن اوزاقلاشیر، مندن اوزاق‌لاشماقدان سینیرلنیرم. نئچه گون دیر اؤز-اؤزومه دوشونورم، من دونیانی دوشوندویوم اوچون قرار دئییل دونیا دا منی دوشونه. دونیانی راحات بوراخیرام بیر آز دینجلسین. دونیاکی منی دوشونمویه‌جک من باری دونیانی دوشونوم. ال-قولونا دولاشماییم. اؤزوم اوچون اولمالی اولسا دا دونیانی دونیا کیمی دوشونمک قرارینا گلیرم. دوشونه بیله‌جه‌‌ییمی بیلمیرم! صاباح‌لاری گؤزلویورم دونیانی دونیا کیمی دوشونمک اوچون.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین جهانگیرزاده دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.pitraq.blogfa.com

جعفر عمی یئنه ده آوانقاردلاشدی
سؤز آتان

بیر زامان جعفر عمی گاه نالا ووروردو، گاه میخا. ایندی میخ کارخاناسیندا ایشله­ینلر یاخشیجاسینا آنلاییرلار کی جعفر عمی دومدوز میخا وورور.
--------------------------

باغری چارتلادی، اؤلدو شاعیر!
رامین جهانگیرزاده

ـ هر یئری آختاردی
بیر سؤز تاپمادی
شعر یازا بیلمه­دی
باغری چارتلادی، اؤلدو شاعیر!
----------------------------
>>-------------------------------> ایکی یازی پیتراقدان ایزله یین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد