داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام
داش قاپی

داش قاپی

دوشوندوک‌لریمین پارچالارینی هردن ایسته‌دیـییم کیمی یازیرام

بیزسیز من‌لیک‌لر

   یاشادیغیمیز یئرین اؤزل‌لیک‌لریندن بیری اؤزلرینی سون دره‌جه‌ده به‌یه‌نمک‌دیر. اؤز دئدیک‌ده تک اینسان‌لارا قاییدیر. اؤزوندن سونرا بیرینی قرار اولسا به‌یه‌نه، اونون‌لا نئجه ایلگی‌ده اولدوغونا قاییدیر. داها دوغروسو گؤروشوندن، ایشیندن‌ اؤترو به‌یه‌نمیر. یاخین-اوزاق اولدوغوندان اؤترو به‌یه‌نیر. اؤزلرینی به‌یه‌نن بیزیم من‌لر اؤزلرینی تام گؤردوک‌لرینی اوچون باشقالارینی اؤزلریله اؤلچو‌ده ده‌یرلندیریرلر. بو من‌لرین منلیک‌لرینده، بیزلیک‌دن خبر اولمور. اونا گؤره ده منلیک‌لرینی هر یئرین شرط‌لری‌ایله تعریف‌له‌یه بیلیر‌لر.  

 

  من‌لر اؤزلرینی به‌یه‌ندیک‌لری اوچون، اؤزلرینی باشقالارینا سرگی‌له‌سین دئیه، من‌بیز‌لری یاراتماغا دوشونوب چالیشیرلار. من‌لر یان-یؤوره‌لرینه بیر نئچه‌سینی ییغاندان سونرا، بیزی من‌لیک‌لری ایله تعریف‌له‌مه‌یه باشلاییب. من‌بیزدن سئوای باشقالارینین ایش‌لرینی آغیل‌دان اوزاق بیلیب، نظرلرینه ترسه گلن‌لری بیزلیـیی پوزورلار دئیه اؤزگه‌له‌شدریجی سوچولا سوچلاندیریب. سوچلاندیرما بیر یئردن باشلانیب گئت-گئده آرالار، دونیانین سونونا دک بیر یئره گلنمه‌یه‌جک قدر اوزانیر.  

 

  هئچ بیر من هر یؤنلو گؤره بیلمه‌دیـیی اوچون، یاراتدیق‌لاری من‌بیز‌لر بیر یؤنلو گؤرورلر. اگر بیز داورانیش‌لاری بیر آیاق‌اوسته یئرینه بنزت‌سک، من‌لر آیاق اوسته دورا بیلسه‌لر ده، من‌بیز‌لر دورانماز‌لار. بؤیرو اوسته یئره دوشمک زوروندا قالارلار. بؤیرو اوسته قالان‌لارین ال‌لریندن ایش‌لر گلسه ده، آیاق‌اوسته دورانمادیق‌لاری اوچون ال‌لری اوزانانا قدر ایش گؤررلر. ایش‌لر یئریندن ترپنمک ایسته‌ینده، گؤرونولمورلر. گؤرونولورسه‌لر ده سوروتله‌نه سوروتله‌نه گؤرونورلر.  

 

  یوخاریدا دئدیـییم من‌لر بیزلیـییمیزین بیر بؤلومونو داشی‌یان من‌لر اولورلار.  ائله من‌لر ده واردیرلار کی بیز‌دن اولان هر بیر نه‌یی به‌یه‌نمیرلر. اؤزلریندن باشقا بیزلردن من آختاریرلار. تاپیب-تاپمادیق‌لارینا باخمایاراق، دوشوندوک‌لری اوستونده بیز قورماغا چالیشیرلار. بئله بیر من‌لیک‌لر تام بیزسیز من‌لیک‌لر اولور. بیز‌سیز من‌لیک‌لرله قورولان بیزلر اؤزگه‌لردن چوخ اؤزگه اولورلار. اؤزگه‌لر بیزی اؤزگه گؤرسه‌لر ده، اؤزوموز کیمی باخیرلار، بو اؤزگه‌لشمیش‌لر بیزی اؤزوموز کیمی یوخ اؤزگه‌لشمیش اؤزلری کیمی یاناشیرلار.  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد